Saliekamā telts ir specifisks reklāmas nesējs. Var apdrukāt visu telts audumu vai arī izvēlēties izvietot grafisko dizainu tikai uz noteiktām tās daļām. Pirmajā gadījumā tiek īpaši uzsvērts vizuālais aspekts, savukārt otrajā gadījumā tiek ņemti vērā reklāmas telts iegādes izmaksas. Zemāks budžets nenozīmē, ka reklāmai jābūt mazāk pamanāmai. Tomēr nepieciešamas zināšanas grafiskajā dizainā, lai reklāma pilnvērtīgi pildītu savu komerciālo funkciju. Tai jābūt labi redzamai gan tuvumā, gan no lielāka attāluma. Šī iemesla dēļ uz noteiktām telts daļām tiek izvietotas konkrētas grafiskās izpausmes vai informācija.
Jumts nodrošina aizsardzību un vienlaikus var būt arī uzmanības piesaistītājs, piemēram, ja uz tā izvietojam logotipu. Tomēr lielākā jumta daļa ir gandrīz neredzama tiem, kas atrodas tuvumā teltij. Jumta slīpuma dēļ, ko izraisa gravitācija, jumts pie sānu sienām kļūst arvien plakans. Tāpēc jumta apakšdaļā nevajadzētu izvietot mazas grafikas vai uzrakstus. Grafiskie elementi kļūst redzami tikai noteiktā attālumā.
Jumta sānu daļa ir lieliski redzama, pat tiem garāmgājējiem, kas atrodas tuvumā teltij. Tā nokarājas vertikāli uz leju un var tikt salīdzināta ar plauktiem acu augstumā veikalā, kur parasti tiek izvietoti produkti ar augstāku cenu, lai neapzināti mudinātu pircēju tos iegādāties. Pie jumta sānu daļām tiek piestiprinātas sienas. Grafiskais dizains tiek izvietots virs garāmgājēju galvām, nedaudz virs acu līmeņa. Uz jumta sānu daļas var izvietot logotipu, nosaukumu vai pat īsu reklāmas saukli vai uzņēmuma informāciju, piemēram, mājaslapas adresi. Tomēr vienu ierobežojumu rada šuves, ar kurām audums tiek piestiprināts konstrukcijai. Grafiskie elementi vai reklāmas saukļi izskatās neestētiski, ja šuves šķērso dizainu un novērš uzmanību no komerciālā vēstījuma.
Apdruka uz sienām spēlē atšķirīgu lomu nekā apdruka uz jumta sānu daļām. Lielā sienu platība sniedz dizaineriem lielu radošo brīvību. Produktu fotogrāfijas, cilvēki vai pat ainavas var kalpot kā grafiskā dizaina fons. Reklāmas vēstījuma saturs var tikt paplašināts, pievienojot vairāk informācijas par piedāvājumu vai jūsu produktiem, ko interesenti var aplūkot tuvāk.
Izstrādājot reklāmas telti, ir noderīgi uzzināt vairāk par apdrukas procesu, izmantojot sublimācijas tehniku. Apdruka tiek veikta uz balta auduma, un krāsa nemainās neapdrukātajā pusē. Ja vēlaties, lai jūsu logotips būtu redzams arī telts iekšpusē, ieteicams apsvērt dubultā auduma izmantošanu – šādā gadījumā varat izvēlēties citu sienu krāsu un uz tās izvietot grafiku.
Uz jumta izvietojam grafiku, kas raksturīga zīmolam vai uzņēmumam. Tas var būt gan logotips, ikona, gan uzraksts, kas simbolizē jūsu nozari vai uzņēmumu. Jumta vertikālā sānu daļa ir ideāla vieta jūsu uzņēmuma nosaukuma vai reklāmas saukļa izvietošanai, lai gan vieta uz tās ir ierobežota augšējā un apakšējā daļā (īpaši attiecībā uz vertikāliem elementiem). Tomēr sienu dizainam nav šādu ierobežojumu. To lielā platība sniedz dizaineram milzīgu radošo brīvību. Apdrukātās sienas var apskatīt tuvumā, tāpēc fotoattēlu un grafikas kvalitātei ir jāatbilst augstākajām prasībām.
Telts apdruka nevar būt izstrādāta tā, lai vienmēr un visur būtu vienādi labi redzama. Vienā pasākumā telts sānu malas var būt aizsegtas ar kaimiņu teltīm, un redzama būs tikai priekšējā daļa, savukārt citā pasākumā telts būs labi redzama no visām pusēm.
Atcerieties, ka telts netiek skatīta tikai no vienas puses. Garāmgājēji bieži redz divas sienas un divus jumta četrstūrus vienlaikus, tāpēc uz tiem var izvietot dažādu informāciju. To var savienot ar atbilstošu grafiku, kas pāriet no vienas sienas uz otru, radot vienotu un saskaņotu reklāmas vēstījumu. Reklāmas karogi vai citi aksesuāri var kalpot kā šī dizaina paplašinājums.
Ja jums nepieciešama palīdzība jūsu telts dizaina izstrādē, rakstiet mums uz mareks@mitko.lv. Mēs ar prieku sniegsim padomus un atbildēsim uz jūsu jautājumiem.
Noklikšķiniet uz zvaigznes, lai novērtētu rakstu
Vidējais vērtējums: 0/5. Balsu skaits: 0