Gadu gaitā nozares izstādes ir ievērojami mainījušās. Lielie, multisektorālie izstāžu pasākumi ir pārvērtušies mazākās un specifiskām nozarēm veltītās speciālistu sanāksmēs. Plānojot savu dalību izstādē, vispirms jāizvēlas izstādes temats, kas atbilst jūsu vajadzībām. Esiet gatavi tam, ka tas būs vairāk smags un intensīvs mārketinga darbs, nevis divu dienu ballīte ar nozares kolēģiem.
Izstādes izvēle ir veikta, tagad jāgatavojas tai. Mārketinga plāns neietver tikai informēšanu par konkrētu pasākumu un klientu aicināšanu. Arī biznesa e-pasts nav pietiekams. (Potenciālajiem) klientiem jāuzrunā vienlaikus, izmantojot vairākus reklāmas medijus. Tas var būt preses un interneta paziņojums, āra reklāma, piemēram, plakāti, stendi vai baneri. Klienti tiks informēti par jūsu produktiem un pakalpojumiem dažādos avotos. Jūsu mārketinga komunikācijā vislabāk ir izmantot tā dēvēto omni-kanālu. Pārdošanas nodaļa atgādinās katram sarunbiedram par dalību izstādē. Tā ir pirmā darbība, kas jāveic pirms pasākuma.
Lai aprēķinātu dalības izmaksas, ir jānosaka tās mērķi (zīmola veidošana, klientu kontaktu veidošana, bijušo klientu atgūšana, jauni klienti, jauna produkta ieviešana, tirgus izpēte, konkurences analīze). Mērķiem jābūt saistītiem ar mārketinga plānu, un saistībā ar to jāizstrādā stends. Tajā pašā laikā, projektējot stendu, var ņemt vērā izstādes un apmeklētāju profilu. Budžeta palielināšana var sniegt izmēramus rezultātus. Lielāka stenda platība, ievērojama stenda uzbūve, vienota reklāmas ziņa ietekmēs apmeklētāju skaitu, un tad pārdevējiem būs jāpanāk veiksme. Labi veikts darbs pēc pasākuma arī sekmēs pārdošanas rezultātus.
Stends ir viens no svarīgākajiem elementiem izstādē. Ar stenda palīdzību jūs veidojat pirmo iespaidu, tāpēc nenovērtējiet to par zemu. Stendam jābūt pievilcīgam viesiem, un tieši tāpēc tam ir tik liela nozīme.
Izstrādājot stendu, jāņem vērā:
Piemērots stends ir oriģināls stends, kas izceļas no citiem stendiem. Tas radīs efektu, ka par to sāks runāt. Iespējams, tas pat iegūs izstādes balvu? Neaizmirstiet pēc izstādes izmantot šo sasniegumu saviem mārketinga mērķiem.
Ir grūti noteikt, kuri darbinieki dosies uz izstādi. Personālam jābūt profesionālam un zinošam, tam jābūt ar produktu un valodu zināšanām. Turklāt tam jābūt ar starppersonu prasmēm un izstādes pieredzi, kā arī jābūt atvērtam pret klientiem un jābūt nepieciešamajām zināšanām, lai varētu atbildēt uz specifiskiem jautājumiem. Izsmeļošas atbildes sniegšana var piesaistīt klientu tik ļoti, ka tas vēlāk novedīs pie pasūtījuma.
Izmantojiet faktu, ka esat piedalījušies izstādē. Apspriediet mērķus, kurus esat spējuši sasniegt, un izveidojiet mārketinga plānu, kā šos sasniegumus izmantot turpmāk. Tas jāizdara īsā laikā pēc izstādes, kamēr klienti un viesi vēl atceras jūsu stendu.
Iegūtās balvas – piemēram, par efektīvām telpiskām stenda risinājumiem – ir pievienotā vērtība. Dalieties šajos sasniegumos ar saviem klientiem, un viņi dalīsies ar šo informāciju tālāk. Laba sagatavošanās izstādes dalībai – gan stenda, gan personāla sagatavošana – novedīs pie labākiem pārdošanas rezultātiem un lepnuma par iegūtajām balvām. Pārvērtiet to par nākamo mārketinga panākumu.
Noklikšķiniet uz zvaigznes, lai novērtētu rakstu
Vidējais vērtējums: 0/5. Balsu skaits: 0